Vintersol i Trondheim

På tirsdag var det flott sol i bartebyen, og jeg tok som nevnt med meg kameraet ut på tur.

Dette er et av favorittstedene mine i hele byen, nemlig gangbrua over til Stadion på Øya. Tror ikke den heter noe annet. Den er så fin!

Samme brua på avstand. Jepp, den er gul!

Utsikt mot en annen gangbru (og Ila) som heter Gangbrua. Oppfinnsomt.

Utsikt den andre veien, mot Elgeseter bru, Studentersamfundet og Gløshaugen.

Litt nærmere kikk på Studentersamfundet og Gløshaugen.

Elgeseter bru og Tyholttårnet i horisonten.

Nidarosdomen, som jeg synes er ekstremt fin. Synd det ikke er litt mer åpent rundt.

Marinen (et annet yndlingssted) og Kristiansten festning oppe på toppen.

Soool over trafikken på Elgeseter!


I Trondheim tar vi vare på trærne våre. 🙂

Ok, da har dere jammen fått være med på gåtur-ruta mi! Akkurat NÅ skal jeg på jobb (og lære opp en eventuell arvtager til stillingen min), håper dere får en fin torsdag! 🙂

2 kommentarer
    1. Nydelige bilder! Merker jeg savner Trondheim nå, blir liksom ikke helt det samme å komme tilbake til bygda etter å ha studert i fine Trondheim.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg