Wednesday is for Work

SOUNDTRACK: Two Door Cinema Club – Something Good Can Work

I dag skal jeg sette meg på en datasal på Gløshaugen og bli der til jeg er ferdig med semesteroppgavene i Moderne fransk språk og litteratur. Store ord, sier du? Vel, jeg er jo stor jente nå på mine énogtyve år, det er strengt tatt på tide.

Med Paracet, megasvær ordbok og Victor Hugo i veska er jeg klar. Let’s make this happen, girl…

EDIT, 11:38:
Store ord, gitt! Har skrevet en HALV side og er drittlei. Spørs om det blir en “to be continued”…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg