Materialistisk glede, solglede, fotoglede

SOUNDTRACK: The Civil Wars – Goodbye Girl (Acoustic)

I dag er visst en gledens dag om man skal tolke overskriften (og bildet) rett. Den startet veldig fint og litt vel sent – både min og mannedyrets foreleser har tatt seg vinterferie, noe som betyr at vi også har vinterferie. Det ble en trivelig frokost med oss to og p3, før jeg gikk for å tømme søpla og samtidig hente posten.

For å gjøre sistnevnte måtte jeg bruke kraft for å få ut reklame, brev og pakker – denne postmannen skulle visst ikke legge igjen noen “for stor for postkassen”-lapp! Jeg er jo en eBay-oliker som resulterer i flerfoldige pakker hver uke. I dag var intet unntak, da det var to relativt store pakker og en liten en i tillegg til den vanlige posten. Attpåtil var det en hentelapp om en rekommandert pakke (hurra). I den største pakken var to Wildfox-lookalike-gensere, denne gangen i riktig størrelse og uten glittertråder! Jeg fikk nemlig avslag i pris da jeg klagde på størrelsen på den forrige, he he. Dere ser kanskje at jeg har på den ene på bildet over, men det blir (såklart) en nærmere kikk senere. Mannedyret fikk se ekte materialistisk glede der jeg stod med masse bobleplast og plastposer rundt meg og hoppet med mine nye tøyskatter i armene.

Sola skinner for fullt i dag, og siden dét ikke skjer så alt for ofte dro jeg på meg anorakken og gikk en tur med kameraet i veska. Gikk yndlingsruta mi over yndlingsbrua og knipset ivei. Skal se over resultatene nå, så blir det kanskje en tour de Trondheim-fotospesial etter hvert? Fikk en del blikk der jeg vandret rundt og blitzet vilt, noe jeg egentlig ikke skjønner – det er da masse fint det er verdt å fotografere her i byen, i alle fall på en dag som denne! Men men, haters gonna hate… (knis)

Mer glede:
♥ SOL! (det er verdt å nevne to ganger)
♥ Ny The Carrie Diaries-episode!
♥ Moussaka til middag!
♥ 37 dager igjen til Dublin-turen!
♥ Varm saft ♥

Håper du har det fint! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg