Finmandag

SOUNDTRACK: Ron Sexsmith – Me, Myself and Wine

Treningsøkta ble nokså kort siden jeg ikke merket at sokken hadde krøllet seg før det ble vond å gå… Kortet heller ned økta i dag og kjører på litt mer på onsdag og fredag i stedet for å få gnagsår og kanskje ikke være i stand til å trene på en stund. Jeg gikk hjem da, så ble kanskje 40 minutter til sammen – bedre enn ingenting! Stakk innom Søstrene Grene for å skaffe noen småtterier og fant såklart mer enn jeg skulle ha… Den butikken er mitt kryptonitt! Men det ble knappe 80 kroner for alt da, så jeg overlever vel.

Spiste havregrynsgrøt før jeg tok en varm og god dusj. Jeg så ut som et dass på vei til og fra trening (jeg fikk blikk, og ikke på den positive måten!), så brukte litt ekstra tid på sminke og hår. Endte opp med å ha på meg skjørt, bare for å veie opp for hvordan jeg så ut tidligere! Kall meg overfladisk, men hvordan jeg ser ut påvirker humøret mitt veldig.

Nå skal jeg på butikken for å handle inn til middag, hjemmelagde kyllingnuggets står på menyen! 
Hva har du gjort hittil i dag? 🙂

4 kommentarer
    1. Lillesøster passet ikke inn i ballkjolen (puppene var for store 8)), så da ble det to uker med ekstremdiett her i huset. Heldigvis er ballet I DAG, så etter dette er det duket for frihet (i havregrøtform)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg