Sunday clears away the rust of the whole week

Middagen er fortært, bordet er ryddet av og sofaen inntatt. Hodet er litt slitent av en svak smerte som har presset i bakhodet mesteparten av dagen, men om litt over en time er det siste episode av Halvbroren og det må man jo få med seg!

Denne februardagen har blitt tilbrakt på den lille stua vår med diverse håndarbeid. Har prøvd meg på hjertemønstret friendship bracelet, laget nok et makraméarmbånd, gjort noen småjusteringer på klær og planlagt noen nye prosjekter.


(whi)

I morgen er det endelig(?) tilbake til hverdagen. Denne uka har jeg vært hjemme hele tiden bortsett fra jobbdagene på grunn av hodepine, men nå som den har blitt litt mildere skal jeg få gjort noe om dagene igjen. Frem med franskbøkene, i morgen skal det skrives oppgave! I tillegg skal jeg prøve å trene igjen, siden astmaen er tilbake i normalt gjenge etter forkjølelsen. Endelig får jeg prøve de nye joggeskoene!

Håper du har hatt en fin helg! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg