Friday Night

I kveld sitter jeg bare og koser meg i eget selskap. Mannedyret er på fest sammen med andre ingeniørstudenter og jeg skal etter hvert ta bussen til Heimdal og kjøre pappa hjem fra middag. Overnatter hos foreldrene mine før vi (kanskje) skal ut på skitur i morgen sammen med storesøster m/ barn.

Fikk nye “supplies” i posten i går (via eBay, såklart), så laget meg et armbånd her jeg sitter og glaner på Idol, men jeg lader batteriet til kameraet og webcam er så dårlig (til annet enn selvportretter), så det får dere se i morgen. Har planlagt noen DIY-innlegg som sikkert kommer neste uke – da har jeg nemlig vinterferie fra badevaktjobben og dermed litt mer tid enn vanlig! 🙂


Galaksetopp er tingen, i likhet med webcam og krøller.

Hodepinen har i dag vært en smule mildere og ikke like konstant som f.eks. i går, så kanskje jeg endelig har kommet meg på bedringens vei? Krysser i alle fall fingrene for det (ellers må jeg en tur til legen, tror jeg…) og skal fortsette å drikke masse vann og ha i meg magnesiumtabletter. OG be om en nakkemassasje eller fem, selv om det ikke virker som om det er nakkeproblemer som er årsaken. Må prøve alt 🙂

Tips/råd mot hodepine, anyone?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg