Bloggvenner?

Blogging er ganske spesielt, i alle fall for meg. 

Det er noen jenter i “bloggesfæren” som jeg ser på som venner. Som personer jeg kan fortelle alt til, og de vil forstå, kanskje i større grad enn de som er venner “på ordentlig”. Det er jo litt rart, at man føler en connection til personer man aldri har møtt, men når man er som for eksempel  Bianca Emilia og er så rå og åpen kan man kanskje ikke stå uberørt igjen. I alle fall ikke når man på noen felt virker som om man har funnet tvillingsjelen sin.


(whi)

Jeg har jo publisert noen eksponeringer selv (har dog blitt ganske rosablogger nå…), og da er det spesielt én som jeg føler har støttet meg, om man kan bruke det ordet om å få kommentarer på en blogg, nemlig Jeanette. Og så Emilie, forresten. Heck, en gang i tiden drev jo Supermarie og kommenterte på hjertesmerteinnleggene mine!

Det er på en måte for dere jeg blogger, samtidig som det er for meg. Fordi jeg vil dele med dere, vennene mine, og flere av dere har stått sammen med meg i flere år. Dere skal vite at dere betyr mye for meg, og at jeg blir veldig glad hver gang jeg ser navnet deres bak en kommentar.

Noen ganger sitter jeg og lurer på hvordan det hadde vært å møte noen av dere, om vi hadde gått så bra overens som jeg tror. Vi vet jo ganske mye om hverandre, kanskje det hadde blitt som å møte en gammel venn?


(whi)

6 kommentarer
    1. Åå <3 Samme her! Liker å tro at vi hadde gått godt overens in real life også 🙂 Blir alltid så glad når jeg ser du har kommentert bloggen, at du fortsatt titter innom etter så lang tid!

    2. nemmen, ååh. Søte, snille, gode du. Dette her var virkelig koselig å lese, sånn type: woah.
      kan ikke gjøre annet enn å si det samme til deg. vi har vært bloggvenner mye lengre enn hva jeg har kjent mange av mine “ordentlige” venner, og i tillegg er du… du, og det setter spor i hjertet. vi kommer nok kanskje til å møtes en gang, å det går nok veldig bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg