12/2

I dag hører jeg på Ron Sexsmith sitt nyeste album Forever Endeavour, rydder, vasker, har på skjørt og driver med fugletitting:

Har også lagt ekstrem sideskill i sekstitallsstil så godt det lar seg gjøre med krøllehåret mitt, for å se om det er mer interessant enn vanlig sideskill eller midtskill. Jeg er veldigveldig lei av håret mitt, se. Men akkurat nå er det ganske fint:

Når jeg har ryddet, støvsugd og vasket ferdig skal jeg se nyeste episode av The Carrie Diaries og kanskje spise litt is. Akkurat i dag får spisereglene mine dra dit pepper’n gror, for jeg har vondt i hodet og vil ha noe godt. Ædda-bædda.

Dere må forresten få se skjørtet mitt litt senere. Hentet det på postkontoret i går, det er gorge(-ous)!

 


HUSK GIVEAWAY-EN MIN, FORRESTEN! Fremdeles ikke for sent til å melde seg på HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg