New in: Cut-off shoulder

Jeg ville ikke ha den “alle” har fra Bik Bok (dog en stund siden den kom nå), så jeg fant en skikkelig fin en fra eBay – som kostet rundt 50 kr. Er alltid litt redd for at plaggene skal være for små, men heldigvis var denne perfekt – kanskje litt større enn nødvendig til og med! Kjempefornøyd 🙂

Det er nemlig ikke lett å være viking på 1.72 og skal bestille klær fra Asia der normen er det jeg kaller dvergstørrelse/XXXS. Det artige er at jeg ikke engang føler meg så veldig høy, for jeg er minst i familien min med blant annet en mamma på 1.85 og en svoger som rager 2 meter over bakken. 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg