Endelig nye joggesko

I dag rotet jeg meg endelig til å ta turen til G-Sport for å sjekke ut utvalget deres i jogge-/løpesko. Forklarte med den nesten ikke-eksisterende stemmen min hva jeg skulle ha skoene til og jeg og butikkjenta fant til slutt ut at disse passet best for meg. Modellen heter Asics GT-1000 og er en ganske lett sko som passer bra til innendørs bruk (jeg løper jo bare på tredemølle for tida pga. kuldeastma), men som også kan brukes ute om sommeren. OGSÅ ER FARGEN UTROLIG FRESH (og mer rosa enn på bildene)!

Kostet egentlig 1199 kr, men siden jeg har drukket Pepsi Max i det siste (som jeg vanligvis ikke gjør) fikk jeg 500,- i avslag. Smil, du har gjort en god deal! 🙂

 


HUSK GIVEAWAY-EN MIN, FORRESTEN! Fremdeles ikke for sent til å melde seg på HER!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg