Bonjour, mes cheris!


Hei og hopp!

Nok en ny uke, nå går det litt veeel fort unna her, synes jeg! Har liksom ikke fått gjort unna noe i det siste, men jeg har vel en gyldig unnskyldning her jeg sitter og hoster og prøver å puste normalt – which is not that easy, by the way! Astma is a bitch… Husket plutselig på at jeg skal levere semesteroppgave innen fredag, en oppgave som ble lagt ut forrige mandag men jeg har fremdeles ikke sett på den – ops. Videre må jeg sende ut litt email angående sommerjobb asap, og viktigst av alt, prøve å bli heeelt frisk igjen, slik at jeg kan ha normale dager og ikke bli helt slått ut av å gå på butikken.

I dag er det badevaktjobbdag, men før jeg drar skal jeg hente pakke på postkontoret, levere brukte batterier på Clas Olson OG sjekke ut joggesko (håper jeg finner et par med freshe farger). Hva gjør du i dag? 🙂

 


HUSK GIVEAWAY-EN MIN, FORRESTEN! Fremdeles ikke for sent til å melde seg på HER!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg