Giveaway: Skjortekrager

Syntes det var ganske så gøy å ha konkurranse i oktober, så nå blir det en giveaway! Premien er som følger:

1 x hvit skjortekrage og et sett med sånn der pynt som jeg egentlig ikke vet hva heter,
og 1 x sort skjortekrage med identisk pynt.

Begge kragene er i 100% bomull, de kneppes igjen med én knapp og størrelsen er onesize.
(passet perfekt til meg og jeg har vel ganske gjennomsnittlig halsomkrets, tror jeg)

Det blir altså to vinnere, der en får en hvit og den andre en svart skjortekrage. Grunnen til at jeg kjøpte disse var fordi jeg ikke hadde noen skjorter, men så hadde jeg plutselig masse skjorter og da ble disse ganske overflødige. Så da kan jo noen blant mine fine lesere få dem! 🙂

Det du må gjøre er å:
1. Legge igjen en kommentar med hvilken farge du vil ha og emailadresse, ellers får jeg ikke til å si fra til vinnerne!
2. Stikke innom Facebooksiden til bloggen og trykke “like”.

Klar, ferdig, GÅ! 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg