Inspirational Friday: It’s all in the details


(whi)

Små ting kan utgjøre så mye for et antrekk! Genseren med hjerterygg er jo bare til å dø for… ♥

Har inntatt plassen min i sofaen igjen, klar for mer One Tree Hill i tillegg til nye episoder av The Vampire Diaries og Glee. Formen er en god del bedre enn i går med hensyn til forkjølelsesymptomene, for jeg kjenner nesten ikke noe i halsen eller nesa/bihulene lenger. Hodepinen er fremdeles til stede, dessverre, så jeg inngikk en avtale med mannedyret om at han skulle få tortilla- eller pitapizza i kveld mot at jeg fikk nakkemassasje. Hihi!

Bloggen min suger forresten, poster bare weheartits og har egentlig ikke noe lurt å komme med. Må bare si at jeg (forhåpentligvis) kommer sterkere tilbake etter helga! Hva skal du i dag? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg