Tips til jogge-/løpesko?

Hei, dere! Jeg trener jo ved å løpe, og jeg kunne trenge litt mer demping enn det som er i joggeskoene jeg har nå. Har ikke tenkt å legge så alt for mye penger i dem, men ca. 500-1000 kr (kanskje). Trenger nok heldemping, skal forhøre meg litt i butikken, tror jeg. For tida har jo G-Sport en kampanje der man kan kjøpe Pepsi Max og få verdikoder i flaska, så det kan godt hende det blir kjøpt joggesko der! 😉

Uansett, er litt i tvil hvilke jeg skal ha, noen som har en type (merke og modell, helst, “nike” forteller meg ikke så mye) de vil anbefale? 🙂 

3 kommentarer
    1. De skoene jeg bruker for å jogge/løpe i heter Asics GT 2140, de er jeg veldig fornøyd med! I og med at jeg har ryggskade + skeive ankler trenger jeg og god støtte og demping og synes de fungerer veldig bra 🙂 Ikke så alt for dyre om jeg husker feil heller! Litt usikker på om akkurat disse fortsatt er i salg, men de har i alle fall lignende versjoner også 🙂 Ikke de mest fancy, men det er jo heller ikke det viktigste. De jeg kjøpte for kort tid siden (http://marinajeanette.blogg.no/1359470511_nye_joggesko.html) er også veldig gode, men ikke lkke demping så de bruker jeg bare hvis jeg skal løpe kort som til oppvarming og sånn 🙂

    2. Jeanette Bergeløkken: Tusen takk for tips! Tror jeg skal ta meg en tur og forhøre meg om hvilken type jeg egentlig trenger i morgen, så blir det sikkert nye joggesko til neste treningsøkt! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg