A (rib) cage

SOUNDTRACK: Bigbang – No One

Wild hearts can’t be broken. Men de kan bli fanget. Som fugler i bur kan de sperres inne bak hud, kjøtt, blod, sener og muskler – der inne i beinburet kan et vilt hjerte banke tappert mens det sakte men sikkert mister gløden. Mister villskapen. Mister seg selv.

Wild bird flying. Jeg lovte meg selv å aldri bli fanget igjen. Selv om hendene som holder rundt en er varme og betryggende i starten, blir grepet strammere og strammere, du kjenner kraften presse på de skjøre vingene dine, du kjenner det blir vanskelig å puste. Og jeg må puste. Jeg må kjenne varme, kulde, vind under vingene og regnet nedover ryggen. Jeg må leve. Og derfor må jeg fly.


(bilder: whi)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg