An eyeshadow to match every outfit


Hihi ♥ Jeg elsker å matche sminke og klær, og nå blir det litt lettere! Skal gå gjennom sminkekassen min (du hørte riktig) og kaste noen av de gamle, bakteriebefengte skyggepalettene fra H&M, bruker demtross alt ikke likevel.

Som dere kanskje legger merke til er den andre fargen på øverste rad nesten tom, og det, mine kjære lesere, er fordi ELF tydeligvis ikke klarer å hverken lage ordentlige esker eller å pakke inn det de sender ut bra nok slik at det ikke blir ødelagt under frakt. Jeg bestilte nemlig en enkel øyenskygge i tillegg til denne paletten, og både den gule fargen på denne og HELE enkelpakken med øyenskygge klarte å fordele seg fint og jevnt utover i pakken… Så glad jeg ble for å måtte vaske av tingene før jeg kunne sette dem unna! Klagemail, for å si det sånn…

Men disse fargene var fine og virket bra da jeg testet et par av dem, så det skal de ha! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg