The hope of all we might have been

SOUNDTRACK: The Cure – To Wish Impossible Things


(whi)

Gi meg tørr asfalt og null fare for regn/snø og noen flere plussgrader! Jeg vil pynte meg ordentlig, men skal alltid gå til jobb (som er et stykke), vente på bussen om kvelden eller bare gå masse ute, noe som fører til at jeg må kle meg ordentlig for å unngå å fryse. Og ordentlig er i mitt klesskap ikke ensbetydende med pyntet/fin…

Er så heldig at jeg skal på jobb nå, og jeg blir borte helt til sånn halv fem i ettermiddag siden jeg har forelesning fra kl. 14 til 16 – hvis ikke hodet mitt sier stopp, har relativt grei hodepine for øyeblikket. Hurra for meg. Dårlig dag. Whine whine 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg