To make your eyes catch fire the way they should

SOUNDTRACK: The Cure – A Letter To Elise

Rakk å gjøre en god del før jeg dro på jobb i dag, hurra! Var på treningssenteret allerede 7:45, så dro jeg hjem og dusjet (måtte vaske håret og det gjør jeg helst hjemme), tok solarium i atten deilige minutter, så The Carrie Diaries og New Girl, leverte klær til Fretex, fornyet perioden på busskortet mitt OG printet ut pensum til forelesningene torsdag og fredag som jeg tok med meg for se på mens jeg er på badevaktjobben. SMIL 🙂 Nå blir det middag hos mamma og pappa, hurra!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg