Kosesøndag

Åh, Hobbiten var helt fantastisk, dere! Nå har sikkert alle andre enn meg sett den, men bedre sent enn aldri. Åh, jeg elsker Tolkien regissert av Peter Jackson! ♥

Tumblr_mgaajfbyaq1r0c5wro5_500_large
Tumblr_mgmhs3inxo1s3sj96o1_500_large
Sméagol ♥ (whi)

I dag sov vi til 11, spiste frokost (jeg spiste mango og appelsin, mmm!) og nå sitter vi med hver vår PC på fanget. Jeg skal stikke og trene så snart jeg har pakket bagen, og så skal jeg ta solarium som jeg har snakket om i flere dager, hehe. I tillegg skal vi ha spaghetti bolognese til middag i dag, så det blir med andre ord en perfekt dag!

Håper du får en flott søndag! 🙂

Edit: Klarte å glemme treningstightsen min – noe jeg oppdaget da jeg stod i garderoben på treningssenteret – så jeg måtte bare snu… Tok noen omveier på turen hjem, så ble litt fysisk aktivitet, men ikke akkurat optimalt. Har glemt noe hver gang jeg har dratt på trening denne uka!

3 kommentarer
    1. Jeg er også veldig glad i Tolkien^^ men er også ganske rastløs, utålmodig og en smule uoppmerksom. så noen ganger blir filmer litt for lange for meg. var å se les miserables i går, den var også sykt lang, men det gikk veldig fint. kanskje fordi det er en musikal 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg