Happy days

Etter en usedvanlig uinteressant og lite motiverende høst sånn skolemessig, må jeg si at jeg virkelig ser frem til dette semesteret! Forelesningene jeg hadde i går og i dag var virkelig interessante, jeg lærte noe og det kan jeg ikke si jeg gjør hver gang, dessverre. Kjenner jeg gleder meg til neste ukes forelesninger og til å ta ordentlig fatt på pensum. Fransk ♥


Dro jo for å trene rett etter forelesningen og hadde selvfølgelig glemt nye sokker til etterpå, så jeg hadde bare føtter i joggeskoene. FAILURE – siden huden som er tattovert er litt tynnere og sårere enn resten fikk jeg skikkelig vondt på innsiden av føttene og måtte gi meg etter bare 20 minutter på tredemølla… Liker å tro at noe er bedre enn ingenting, og så skal jeg trene i morgen også, så får ta det igjen da! 🙂

Etter å ha tatt bussen ned til sentrum, stakk jeg innom Bunnpris for å kjøpe kjøttdeig som er på tilbud hver fredag. Med kjøttdeigen hoppet også appelsiner, div. sausglass og nudler ned i kurven, og med treningsbag, skjerf og jakke hadde jeg en del å holde styr på da jeg kom til kassa. Der satt verdens blideste fyr (i alle fall av dem som jobber på Bunnpris) og formelig strålte. Snill som han var la han varene mine i en pose mens jeg tastet inn kortkoden. Jeg ble helt forundret, for det er ikke akkurat den servicen man får på Bunnpris til vanlig – spurte en gang hvor jeg kunne finne en tilbudsvare og fikk til svar at h*n ikke hadde styr på tilbudene. Wow, spanks… Åh, slike mennesker som han i kassa, de gir meg tro på menneskeheten, altså!

Tumblr_mgqjlcjnow1r8v6qjo1_400_large
I likhet med denne…♥ (whi)

Kjenner jeg venter med solarium til i morgen, rett og slett fordi jeg ikke gidder å kle av meg, haha! Skal heller begynne å vaske her, så jeg ikke utsetter og utsetter til jeg til slutt bare lar det være. Og så, etter å ha sett New Girl og The Vampire Diaries, skal jeg lage dumplings for første gang EVER. Det blir spennende!

Hva gjør du i dag? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg