Snart helg, snart helg, snart helg

SOUNDTRACK: Emeli Sandé – Read All About It, Pt. III

Ah, torsdagen er her igjen allerede, noe som betyr at jeg skal på jobb i en 4-5 timer for så å dra på forelesning i emnet “moderne språk og litteratur”… Tjohei. Gulrot: Ta en lang, god dusj, ha i K-Pak-hårkuren som kom fra Beautybay i går, farge bryn og vipper og se New Girl, for det rakk jeg ikke i går. It’s gon’ be fiiiiiine!

Tumblr_mgzsdmzlkl1rh58ldo1_500_large
Litt random, men jeg liker Tangled. (whi)

Håper dere får en flott torsdag! 🙂

4 kommentarer
    1. Radiobiler: Det var faktisk ganske spennende! Jeg studerer til å bli lektor i engelsk med fransk som andrefag, og nå i vår har jeg bare franskfag, som inkluderer samfunnsfag, litteratur, grammatikk og fonologi. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg