Primer-tips?

Hei! I løpet av den siste uka har jeg tømt ELF Mineral Infused Primer-flaska helt, så nå står jeg på bar bakke. Føler ikke at jeg  ha primer, men de få gangene jeg bruker flytende foundation ser det mye bedre ut med primer under. Vurderer sterkt å bare bestille en ny flaske fra ELF, men så hadde det egentlig vært gøy å prøve noe nytt, også!

Har vært innom beautybay.com og sett på Too Faced sin Primed and Poreless og Make Up Base fra ArtDeco, og synes spesielt Too Faced-primeren virker god ut i fra reviews. Ellers har jeg hørt mye bra om Mac-produktet Prep+Prime. Men før jeg bestiller må jeg jo spørre om noen av dere har noen tips til meg! Mine kriterier er såklart at den skal fungere og at prisen ikke må være skyhøy – dette er som sagt ikke et produkt jeg er avhengig av og da orker jeg ikke legge kjempemye penger i det (samtidig vil jeg jo ha litt bra kvalitet, også).

Har du en primer å anbefale meg? 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg