Happy Monday

Heisann! Da er hverdagen tilbake for fullt med mannedyret tilbake på skolebenken (min tur i morgen, har forelesningsfri på mandager) og nyinnkjøpt knekkebrød og salami – det første jeg tenkte på da jeg våknet i dag, haha! I dag skal jeg hente den nyreparerte vinterskoen min på City Syd, levere nebulisatoren min (google it) til reparasjon på sykehuset OG dra på svømmehalljobben. Puh!

Men først: Det nevnte knekkebrødet, melk og første sesong av One Tree Hill ♥
Håper dere har en flott dag! 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg