New in: Supergenser

Har jo forsåvidt (nesten) vist frem denne før, men ikke i “helfigur”. Åh, jeg elsker den! (eBay)

Hadde store planer om å stå opp rundt kl. 7 og stikke på treningssenteret, men siden jeg sov ekstremt lite i natt ble det til at jeg satte alarmen på 9:30 og har en sløvemorgen i stedet. Ops? Egentlig veldig dumt, siden jeg storgledet meg i går og til og med pakket bagen på forhånd, men jeg kommer ikke hjem fra jobb før kl. 22 i kveld, så man må vel prioritere litt. Kommer sterkere tilbake i morgen!

Coming up: Sjokomelk, vaniljeyogurt, appelsin og OTH, mmmm ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg