Tilbake til hverdagen

Ironisk nok – siden det er søndag og “hviledag” – har jeg holdt på som en hest (arbeids-, sådan) siden jeg stod opp (som riktignok ikke var så veldig tidlig). Skittentøyskurven rant nesten over, man måtte rydde seg plass ved spisebordet ved hvert måltid og badet… Vel, badet var et kapittel for seg selv.

Nå har jeg ryddet i baderomshyllene mine og blant smykkene mine (ringhånd, smykketre og diverse esker – jeg har ALT FOR MYE smykker!) og ryddet badet generelt, sortert skittentøyet så det er bare å pælme inn i maskina, ryddet av spisebordet, tatt bittelitt oppvask (IKKE MIN TUR!), vasket av diverse overflater, +++. Så er det bare å sette seg og vente på maskin etter maskin med klær mens jeg maser på mannedyret om å ta oppvasken.

Sånn ble det i hyllene på badet. Det ser kanskje ikke ut som tidenes system, MEN det er det! Får tak i alt uten å måtte flytte på noe (bortsett fra sminken nederst kanskje, men det går bra), og så står parfymen fremme slik at jeg kanskje husker å bruke en av dem. Dere ser jo hvor mange flasker jeg har, men jeg bruker parfyme kanskje én dag hver uke – rett og slett fordi jeg glemmer det!

Håper dere har det fint! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg