The flames illuminate our faces

SOUNDTRACK: Birdy – Just A Game


(whi)

Hei, dere! Så snille dere er som stikker innom selv når første innlegg for dagen kommer mellom 23 og midnatt(!) ♥ I dag har jeg dratt meg i senga til kl. 14 (det er sant!) og spist sjokoladekulefrokostblanding til frokost før jeg og Em dro på en aldri så liten shoppingrunde. Endte opp med Super Flex-jeans fra Bik Bok (jepp, jeg kjøpte en bukse til 499,-!) og delbursdagsgave til nevøen min som blir hele tre år neste mandag. Store gutten ♥

Jeansene ja… Jeg skulle jo “bare prøve” siden Em skulle ha, og jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har testet dem før (jo, det vet jeg – i frykt for å måtte ha dem til tross for prisen). Så utrolig deilige! Kjøpte en highwaisted en i grå, så nå skal jeg rydde litt i klesskapet mitt tror jeg – har en god del bukser jeg ikke bruker men det kan jo hende en dag, sant? Rettelse: Usant, de blir aldri brukt. Prisen synes jeg er litt i stiveste laget, jeg bruker jo en femtedel av den summen til vanlig om jeg skal ha jeans men så satt Super Flex som støpt også da, i tillegg til at det var fin highwaist som jeg egentlig ikke finner noe sted – jeg er nemlig litt for smal i livet i forhold til tykkelsen på legger og lår. Så, som jeg sa til Em: “Æ investere i dem her æ!” (Håper du leser dette, Tina, hahaha!)

Så, det var historien om de nye buksene, som ikke har noe med hverken overskrift eller bildet å gjøre. Velkommen til bloggen min! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg