I feel like I’m doing this for the thousandth time

Nå er jeg LEI av å sitte i ro på sofaen, av å irritere meg over at mannedyret sitter foran PC-en sin og gjør NULL husarbeid, av å bli sliten av ingenting. I morgen skal jeg ut i verden (altså Trondheim), jeg skal gjøre unna noen ærender (og kikke litt ♥), jeg skal rydde ordentlig hjemme slik at jeg slipper å irritere meg hver gang jeg ser på et annet sted enn TV-/PC-skjermen og så skal jeg lage verdens beste pizza og se en bra film til kvelds.

Men i kveld skal jeg bare sitte i sofaen og se på TV, hihi!

3 kommentarer
    1. Jeg er der veldig selv om dagen. Men lite å finne på for tia.. pga mørketia. Her i Horten er det minimalt å gjøre på vinteren.. :/
      Du må kose deg fordeom i kveld da! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg