Kinodate x 6, takk!


(whi)

Jeg vil se Keira Knightley spille hovedrollen i Anna Karenina, fordi jeg elsker KK og jeg elsker kostymedramaer. Jeg vil se Les Miserables, selv om Liam Neeson ikke er Jean Valjean som i versjonen fra 1998 – vi har i stedet Hugh Jackman i kompani med Anne Hathaway, Amanda Seyfried og han kjekke fra A Week With Marilyn. Jeg vil se The Hobbit: An Unexpected Journey fordi hallo, det er filmatiseringen av Hobbiten og hallo, se på han som spiller Fili! Jeg vil se Gangster Squad mest på grunn av Ryan Gosling-Emma Stone-kombinasjonen, men også på grunn av setting og den riiimelig bra castingen. Jeg vil såklart se Life of Pi, kanskje fordi den er blitt hypa herfra til Pluto men også på grunn av den fantastisk klippede filmtraileren. Til slutt vil jeg se Django Unchained og det er kun på grunn av at Leonardo diCaprio spiller skurken Mr. Candie, som ifølge ham selv er en helt forferdelig fyr han hadde store kvaler med å spille – fordi han er så fæl.

Det er bare å spare til kinobilletter, ser jeg!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg