Pretty things


(whi)

Her sitter jeg, fremdeles noget redusert men jeg tror feberen er borte. Forkjølelsessårene, vel, de er ikke borte, men de ser mye bedre ut. Alt i alt går det litt bedre, men jeg blir fremdeles sliten av ingenting. Da er det ganske fint å bare ligge på sofaen, drikke te og kose seg med nye episoder av Pretty Little Liars og New Girl

Skal rote meg til å vise frem noen av Primark-skattene mine etter hvert, jeg må bare finne kameraet først – har fremdeles ikke pakket ut av kofferten, ha ha ha! Sånn er det når man er syk og synes synd på seg selv!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg