Hvordan style: Sequin leggings

sequin #1
sequin #2
sequin #3
Har klikket meg litt rundt for å finne fine paljettleggings i svart, og jammen fant jeg dem ikke på eBay! (bombe) Synes det ser ganske stilig ut, selv om “alle” sier at paljetter er ferdig i motebildet (tror i alle fall jeg leste det et sted). Nå er ikke jeg kjent som den som følger motebildet slavisk, så jeg tror jeg må bestille meg et par, hihi 🙂

Er fremdeles syk, så det suger. Bakte brownies i feberheten i går kveld (resultatet ble bra, faktisk) så i dag blir det nok fortæring av restene i kombinasjon med The Tudors. Jonathan Rhys Meyers ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg