Cough-cough

… I’m sick.

Heldig som jeg er har jeg klart å få influensa for første gang(!). Såklart måtte dette skje mens jeg var i London, så ferien ble ikke helt som planlagt… Vel, vi gjorde det beste ut av det, selv om det ble litt mye tid under dyna, à la:

Tumblr_m1iikcmj9m1qdsb3l_large
(whi)

Kofferten ble forresten nokså rund på returreisen, så dere skjønner kanskje at jeg har en del å vise dere? Som jeg nevnte tidligere var jeg kun innom Primark, mest fordi a) Topshop var stappfull og angstfrembringende og b) mannedyret liker ikke shopping, men det ble altså en ganske full koffert likevel.

Ligger langflat på sofaen med feber og hele seks forkjølelsessår for øyeblikket, så det går i Paracet og virushemmende tabletter. Hurra…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg