London, baby!

Jeg hadde jo helt glemt blogg.no-appen, så da hotellet attpåtil har gratis Wi-fi er det ingenting som hindrer meg fra å blogge!

Men så har jeg jo ferie da, så det blir toppen et par oppdateringer på kveldstid i tillegg til de forhåndspubliserte innleggene. Ok? 🙂

Ikveld blir det tidlig natta: Vi feiret jo det nye året litt lenger enn planlagt, og i tillegg sov jeg kanskje i en og en halv time i natt. Etter en del timer med reising var det heeeelt greit å spise pizza her på hotellet og deretter slappe av på rommet.

Har funnet meg til rette på badet, ser dere! Noe av det første jeg gjør er å "gjøre klart" badet til morgenene fremover – litt mer hjemmekoselig!

I stedet for å betale gebyrer for minibankuttak tok jeg ut "et par" pund på Gardermoen i dag… Lurer på om det blir noen runder opp og ned Oxford Street – SMIL!

Hurra for 2013, hurra for ferie og hurra for London! Håper dere har det fint 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg