Noen julegaver

Fikk så mye til jul at når noen spør husker jeg ikke alt (!), men her er i alle fall et par stykker:


Kjempefin krage(?) fra T-gurl, I love it! (kjøpt på Only)


Øreynt fra niesen min (vet ikke hvor de er fra)


Wii-spill fra mannedyret. Legg spesielt merke til aldersbetegnelsen, ha ha ha! (spillet er visstnok midt i blinken for meg – er det nå jeg skal ta hintet om at jeg kanskje ikke er så voksen av meg…?)

Fikk også et kjempefint tulipanskjørt, nydelig mørkegrønn genser, skjorte med perlebrodert krage, en helfresh topp, lysestaker som kommer til å passe perfekt inn i leiligheten og så videre, men det får faktisk bare komme i et innlegg senere for jeg har andre ting å finne på akkurat nå. Som f.eks. å se dagens femte film, ha ha ha!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg