Designskifte

Ble litt lei av det ganske så sommerlige designet mitt, så fant frem en gammel header (galaxy ♥) og en bakgrunn herfra og voilà, something new (kind of…). Skal fikse meg ny header over nyttår tenker jeg, men jeg gidder ikke sette meg ned med det nå i jula (er tidenes perfeksjonist, så kan finne på å sitte en hel dag/natt) så dette får gå frem til da. 

Såååå fint å se at et par av dere er i live, forresten! Begynte å tvile da det gikk innleggsvis med NULL kommentarer, men samtidig så jeg jo at lesertallet var nogenlunde det samme. Don’t be shy!

Apropos ingenting, om bare seks dager er jeg i LONDON! 😀

Tumblr_m79mgjs4kr1rsjw06o1_500_large
(whi)

Åh, lykke ♥ På tide å skrive pakkeliste, printe ut reisepapirer og finne frem passet – Jomfru (stjernetegnet) som jeg er må jeg ha alt i orden i goood tid før take-off! I tillegg skal vi jo ta flybussen innover til Værnes i stedet for å kjøre selv (økonomiske som vi er) og da MÅ jeg også vite avgangene, hvor lang tid det tar, +++. Tror det er veldig greit å reise med meg, for jeg har detaljene i orden!

Jeg gleder meg sånn!!!

Tumblr_lwn8ntekzj1r6xsq8o1_500_large
(whi)

I dag, 2. juledag, skal jeg bare være hjemme og slenge, kanskje se Ringenes Herre: Ringens Brorskap (har ikke sett den på evigheter) frem til mannedyret kommer på middagsbesøk. På menyen står pinnekjøtt og jeg eeelsker pinnekjøtt! 😀 Blir vel en film eller noe etter middag, i kompani med godteri og snacks og kake og hvem vet. Det blir noen timer på tredemølla etter London-turen for å si det sånn!

Hva skal du i dag? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg