Lillejulaften

Hei! Nå er jeg hjemme hos foreldrene mine (kom i går ettermiddag) og skal være her til dagen før nyttårsaften eller noe sånt. Hadde med meg stor sekk, stappfull bag og TO bæreposer med stasj, så selv om gåturen til bussholdeplassen tar bare to-tre minutter rakk jeg å få vondt i ryggen. Sterkekvinnen! Uansett, fikk låne med meg Asus Eee-en til mannedyret siden den er liten og tynn (og jeg hadde tusen andre ting jeg skulle ha med…) og den har fancy webcam. Hurra!

I dag er det dagen før dagen, dere! For første gang på mange ÅR er jeg skikkelig julegira: Masse god mat, familien rundt meg, pakker, koooos ♥ Det blir dessverre ikke så mye kjærestetid som jeg hadde håpet (bummer…), men sånn er det når familien min skal være et sted og hans et helt annet (les: Hemne). Men så skal vi jo være sammen heeele tiden i London, så vi blir vel tidsnok lei av hverandre (neida) (joda) (neida?). I dag blir det så dagen går med til Oreokakebaking (om det kan kalles baking?), familietid og pynting av både hus og tre. Og klokken ni ikveld, da blir det Grevinnen og hovmesteren så klart!

Ok, masse prat, det jeg skulle si var:
Hei, hvorfor er dere blitt stumme?
Jeg ser dere er innom, men ikke et knyst å se i kommentarfeltet 🙁
Hva skal du i dag?
og
Ha en flott lillejulaften! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg