Juletreet mitt

I en leilighet på 40 kvadrat meter er det vanskelig å få inn et “ordentlig” juletre på to meter. Derfor tok jeg med meg det lille plasttreet mitt hjemmefra og satte det på pidestallen min.

Som dere ser har jeg en god del forskjellig pynt, blant annet en fuglerekke kjøpt på Nille for en tier og rosa og lilla minijulekuler som jeg kjøpte på Åhléns rett før jul i fjor. De grå minikulene er fra Nille. De hvite hjertene kjøpte jeg på Åhléns i dag, de har nemlig 50% avslag på alle julevarer.

I toppen er nok et Åhléns-produkt, nemlig gullballerinaen min, som ble kjøpt i fjor for halv pris:

I familien min pleier vi ikke å ha pakkene liggende under treet, derfor pleier jeg å lage pyntepakker for dekorasjonens skyld. I år ligger det esker med glasskuler i (disse er alt for store for treet!), en fin engleeske fra Søstrene Grene, en gigantisk julekule jeg ikke fant plass til noe annet sted, sparekaninen min fra Kremmerhuset og noen pakker jeg ikke har sendt fra meg ennå.

Litt julestemning ble det da, i alle fall! 🙂 Har du eget juletre?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg