New in: Veske

Hentet denne på postkontoret i går, hurra! Kjøpte den (såklart) på eBay, og det tok den ca. 25 dager å komme hit fra Kina. Den er ikke i ordentlig skinn, siden den kostet 85-90 kr (frakt medregnet), men alle glidelåsene virket bra i tillegg til ordentlig søm og noe som virket som decent materiale. I tillegg har den tassels!

Jeg ville egentlig ha en svart veske med nagler, men fant ingen jeg likte til en fornuftig (les: lav) pris, så jeg kjøpte denne og tok heller en runde med nagler i løsvekt:

Naglene ligner mer på glidelåsen og de andre detaljene enn hva disse bildene viser, forresten! Ble skikkelig fornøyd, bortsett fra at jeg måtte sette på plaster fordi jeg ripet meg opp på “tennene” på naglene:


I have a boo-boo 🙁 Men veska blir veldig veldig fin til å bruke på skolen på nyåret 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg