Today, I want to wear this

Laidback

Grått, denim og svart. Mmmm ♥

Mandagen er her igjen, og jeg starter uka med sjokoladekake og The Sims 3! Burde eeegentlig vasket opp, vasket klær, lagt siste hånd på pedagogikkoppgaven, men det er kjedelig. Ergo, det utsettes… Oppgaven skal ikke leveres før onsdag, så det går strengt tatt bra. (men det hadde jo vært fint å være ferdig)

Pappaen min har bursdag i dag, så i ettermiddag tar jeg turen til Ler (hjemstedet mitt) for å spise (mer) kake. For en fantastisk sunn mandag dette utarter seg til å bli, haha! Skal hente en eBay-pakke på postkontoret når jeg kommer tilbake til byen, lurer på hva det er. Jeg bestiller jo så mye fra mange forskjellige selgere, og siden frakten ofte tar en måned har jeg mistet oversikten når jeg får hentelapp i postkassa. Spenning i hverdagen!

Ha en flott mandag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg