12:12 @ 12.12.12

Et magisk tidspunkt på en magisk dag? Jeg lukker øynene mine, ønsker at hele verden har det bra. Gjør det noen forskjell? Gjør mitt ønske hele verden til paradis; er det ingen som lider? Stopper verden opp i dette ene minuttet, venter i spenning på alle ønskene? (ja, jeg er klar over tidssoner, I’m just making a point)

Nei. Realismen tar overhånd, jeg klarer ikke å tro at mitt ønske, ytret i stillhet i mitt eget sinn, kan utgjøre noen som helst forskjell. Men det ser jo veldig fint ut, da. 12:12, 12.12.12. Og det skader ikke å prøve, jeg mener, jeg ønsker å se feer i skogen selv om jeg vet de ikke fins (eller gjør jeg?).

Så nå er tiden kommet, lukk øynene. Tenk deg godt om.

Make a wish. 


(bilder fra whi)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg