Vant igjen, jeg!

Photobucket

I fare for å virke eplekjekk, så blir jeg alltid trukket ut på Max Factor sine konkurranser. Eller, det har skjedd to ganger, men så har jeg meldt meg på bare to ganger, også! Passet riiiimelig bra med tidspunktet, siden Lush Eyes Right-mascaraen straks er uttørket. Hurra! 🙂

Jeg er forresten helt utslitt etter vasking og pynting, tok litt lenger tid enn planlagt! Når man i tillegg har støvallergi og det ikke akkurat ble vasket her i forrige uke, blir ikke formen helt på topp når hybelkaninene kommer frem fra dvale…. Kampen var derimot kortvarig, og nå er det rent og pent her – juletreet er på plass, bestemors juleduk er fremme og telys er tent over alt. Jul ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg