Vaskedag!

Hei og hopp!

Etter å ha sovet lenge og vel er jeg energisk som få og klar til å ta fatt på dagen! I dag blir først og fremst en vaskedag, for man må jo ha et rent og fint hjem til jul. Jeg skal også prøve å ommøblere på soverommet (hvorvidt det går på de sparsommelige kvadratmetrene finner jeg vel ut…) og så – dagens høydepunkt – skal jeg pynte til jul! 😀 Hvis jeg får tid/har energi til det, må nok hive noen klær i oppvaskmaskina og lage middag i løpet av dagen, også. Men null stress, det jeg ikke får til i dag skal jeg nok klare å presse inn i de to neste ukene der jeg har ingenting på planen! (veldig fornøyd med å ha juleferie, knis)

Hva skal du i dag? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg