Here at the end of everything

Stå opp tidlig, lese, snakke fransk så mye som mulig, sjekke bindeord, høre fransk radio, lese fransk nettavis, pugge pugge pugge slik at det går helt fantastisk på muntligeksamen i morgen!

Jeg har sovet lenge, sett en hel masse på TV, sovet litt mer under pusepleddet på sofaen, vært og fått etterfylling på tatoveringene og snart blir det middag og film. Jeg har innsett at jeg ikke kan å snakke fransk og at jeg ikke klarer å lære meg det på et par døgn uansett, så hvorfor ikke gjøre det beste ut av det og kose meg i stedet?

Håper dere ikke skal ha eksamen i morgen (i så fall, lykke til!) og at dere har hatt en fin helg! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg