Eksamensdag #2

Kl. 9:30 skal jeg inn og ha muntligeksamen i faget Fremmespråk og samfunn, og jeg tror det kommer til å gå ganske bra. Det trodde jeg riktignok om fransken også, men der må jeg innrømme at jeg overdrev litt med graden av hvor dårlig det gikk, det var bare det at jeg trodde det skulle gå superbra, ikke bare greit… Men hva vet vel jeg, kanskje jeg gjorde det superduperbra og får A? Velkommen til universitet, her har du ikke snøring på NOE. Gleder meg til 2016 når jeg (forhåpentligvis) blir ferdigutdannet…


LML!

U-AN-SETT, nå skal jeg dra og rocke eksamen!

Tumblr_lzdiss6ft81qinoujo1_500_large

Ønsk meg lykke til, da! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg