Farvel, november 2012

Første søndag i advent, og her sitter jeg, med nesten alle julegavene i boks (og innpakket!) og julebrus i glassflaske, og venter på at pappa skal komme innom med sjokoladekalenderen min. ♥ Men før jeg stuper inn i advent og juleforberedelser (og eksamen…) med hjerte og sjel, kan vi ta en liten mimrerunde rundt måneden som nå er ferdig, nemlig november.

Da det ble kjent at SAS sleit ganske så greit økonomisk, ble turen vår til London mer enn mulighet enn en realitet. Jeg hadde gledet meg (og gleder meg fremdeles!) skikkelig mye til dette, så det var fint når konkursen var avverget og SAS begynte å legge ut nye flybilletter. Victoria’s Secret, Big Ben, Topshop og Oxford Street – her kommer vi! (en måned minus én dag igjen, HURRA!)

Videre ble jeg fast ansatt som badevakt denne måneden, som ga meg nesten 40 kr i lønnsøkning pr. time og en jobbdag mer enn tidligere. Altså, mer penger til shopping i London OG Dublin i påska! 😀

Eksamensperioden startet såvidt, og kombinert med mer jobbing førte dette til at jeg har blitt litt asosial. Leselese spise jobbejobbe hjem sove. Aaaand repeat! Til gjengjeld har jeg fått rimelig god kontroll på både det ene og det andre faget, så jeg har i alle fall ikke blitt asosial for no good reason.

Uff. Fra og med i dag skal jeg bli flinkere til å ta bilder som kan være med i disse innleggene. Blir så dumt når jeg snakker om min måned og så er det ingen bilder/bilder fra weheartit. Nok en ting å føye til lista med mål for desember:

  • gjøre det superbra på de resterende eksamenene, både muntlige og skriftlige.
  • ta flere bilder, ikke bare av innkjøp, antrekk og sminke.
  • få lange negler
  • spare penger til London
  • pynte leiligheten finfinfint og endelig vise den frem her på bloggen
  • se Grinchen og The Nightmare Before Christmas ♥

 

Tumblr_meb0ifqhvq1r33m75o1_r1_500_large
(whi)

Oi, det ble jo en del! Heldigvis er disse relativt enkle å gjennomføre (bortsett fra det med neglene…) og jeg gleder meg til å komme igang! Har eksamen kl. 9 i morgen og kan sitte i hele seks timer og skrive om grammatikk, litteratur og kulturkunnskap – på fransk, på onsdag har jeg muntligeksamen i Fremmedspråk og samfunn og neste mandag, altså den 10., er det tid for muntligeksamen i fransk. HERREGUD jeg er så spent, men jeg gruer meg heldigvis ikke så mye nå som jeg trodde jeg skulle gjøre da jeg fant ut at jeg skulle ha muntlig i tillegg til skriftlig.

Som dere hører er fremdeles en del å gjøre for meg fremover, men ikke fullt så mye som den foregående uken så forhåpentligvis kommer lesertallene opp til normalt igjen! Må bare få si tusen takk til dere som er innom selv om jeg driver med tominuttersblogging (sette sammen bilder og poste en spotifylink), blir så glad 🙂

Har dere hatt en fin november? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg