Off we go

… Again. Drar straks på badevaktjobben igjen, etter å ha vært på tidenes mest unødvendige forelesning og deretter kjøpt fransk-fransk ordbok, som for meg er ganske unødvendig siden jeg ikke kan fransk. Hurra for eksamen om mindre enn to uker!

Men jeg har på skjørt og leppestift og gleder meg på middag jeg får servert, så dette går bra. Jeg er blid. Selv om jeg fikk en eBay-ring i dag og den var ødelagt… Fikk også Aladdin på DVD! Sing-along-versjon, wohoo! 😀

Kjører 80-tallshår også i dag. Volumet bare snek seg inn over natta, og det skal man vel ikke klage på?
Ha en fin ettermiddag! 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg