Nettshopping er livet, dere!?

Herregud, nå må jeg virkelig skjerpe meg – har begynt å se etter klær på eBay også, nå! Har nå SYTTEN pakker underveis (ö) i tillegg til en bokpakke (julegave da) OG ny mobil.


(whi)

Sistnevnte (altså mobil, ikke psykiater) begynner å bli rimelig nødvendig, da den jeg har skrur seg av i tide og utide, screener samtaler og SMS og er diskriminerende når det gjelder applikasjoner. Satser på at den nye (en HTC Desire C, som nei, ikke er ny, men som er relativt billig og dekker behovene mine) er hakket bedre, samtidig som jeg skal prøve å IKKE miste den så utrolig mye i gulv og asfalt – en gang mistet jeg faktisk mobilen i det jeg løp inn på bussen, det vil si mobilen spratt i vei på asfalten foran bussen… Ble heldigvis ikke overkjørt, men jammen ikke langt unna!

Gifstache.com_224_1341890413_large
Jeg trenger en sånn panda på eBay… (whi)

Mobilen kommer på torsdag eller fredag (sammen med Aladdin på DVD!!!), mens eBay-pakkene kommer spredt fremover til juletider (forhåpentligvis). IIIIH, hardt å vente! (dette innlegget skulle egentlig komme i morgen tidlig, men blogg.no vil visst ikke forhåndspublisere… TAKK FOR DEEET!)

8 kommentarer
    1. Jeg handler mye på H&M, Nelly, GinaTricot, Sportmann, Laredoute, Spar kjøp og Ellos… Veldig skummelt… Det føles så godt når du er ferdig med handlekurven ^^,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg