Zelda Sunday

SOUNDTRACK: One Direction – Little Things
Haha, nei, dere ser ikke syner, jeg liker denne sangen – selv om det er One Direction sin! Høres litt mer voksent ut enn de derre fjortis-happy-sangene (no offense, dette er min mening, vondt ment hverken til fjortiser eller One Directioners)

Sci-fi-fantasy-legend-of-zelda-scumbag-link_large
(whi)

Den som skriver akkurat nå, er ikke slik som Julie er til vanlig. I hele dag – bokstavelig talt – har jeg sittet med Wii-kontrollene i hendene, møtt rare dyr, fanget sommerfugler, slåss mot goblins (og det som verre er), svømt gjennom tunneler, låst opp dører, fått bedre sverd, lært meg nye sanger, +++. I Skyward Sword (altså spillet jeg spiller) er det en hel masse ting å gjøre, og jeg blir visst ikke lei med det første. På samme tid er jeg ikke tidenes Zelda-spiller, har knapt prøvd det inntil for noen uker siden, så det er bra mannedyret mitt er en supernerd. 🙂

Dette er kanskje en ting som folk ikke tror om meg; at jeg er en nerd. Eller?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg