New in: Medlems- og vennekveld

Torsdag var dagen da alt skulle skje, og to av tingene jeg deltok på var medlemskveld på Åhléns og vennekveld på Mercursenteret. Skulle jo eeegentlig bare kjøpe julegaver, men så fant jeg ingenting av det jeg egentlig skulle ha (men jeg kjøpte noen julegaver, altså) og så fant jeg noe jeg lenge har hatt lyst på. (såklart)

På Åhléns ble det en julegave og en ting til meg selv:


Fin stein ♥ Ser for meg denne i romantisk, mykt lys med blomster (roser) eller noe annet i nærheten. Ble vel rundt 25-30 kroner med rabatten jeg fikk fordi jeg er medlem.

På Mercursenteret var det fullt og angstfremkallende og vi gadd ikke engang gå inn på Bik Bok – køa gikk gjennom 2/3 av butikken og det er snakk om en ganske stor butikk. På Glitter var vi derimot innom (og ble behandlet rimelig dårlig av kjerringa i kassa – det lukter klage, for å si det sånn), og der kjøpte jeg en julegave og:


Mer kors! Omtrent 35,- ble det for dette.

“Kronen i juvelen”, det vil si det jeg er aller mest fornøyd med, ble denne finfine knallrosa genseren fra H&M. Fikk 50,- avslag, så det ble 149 kr. VERDT DET! Akkurat passe lengde og helt fantastisk fin farge. ELSKER DEG ♥ ♥ ♥

 

Fikk ikke til å vise frem fargen eksakt som i virkeligheten, blitzen gjorde den neonoransje, så prøvde å gjøre fargen mer virkelighetstro… Lyktes ikke helt da, dessverre! Har flyttet inn i den nå ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg