“Forever”

I går var vi en gjeng på 9 stykker som dro på midnattspremieren på Breaking Dawn pt II, og jeg må få si at den siste filmen er egentlig den beste! En del kleine øyeblikk, men Kristen Stewart spiller en av hovedrollene så det sier seg vel selv at det blir litt pinlig… Siden det var midnattspremiere var det masse folk (jenter) som hadde kledd seg ut, så de tok bilder og delte ut goodiebags før filmen. Ved å trekke ut setenummer valgte de vinnere, og gjett hvem som fikk den største premien!


Som du ser så hadde de ansatte pynta seg for anledningen, haha! Ja, og her ser dere jo kveldens sluttantrekk, også.

To goodiebags altså, en med en gyselig Edward på (ja, det går an!) og en merket Julia. Vet ikke helt hvor saklig det er å ha Julia-goodiebag på en film som starter halv ett på natta, men? Fikk den i alle fall, og jeg har jo to nieser som  sikkert blir kjempeglad for å få noe av innholdet (bursdagsgaver, check!).

Masse snacks her! Tror jeg beholder settet med ringer (som det står love, hope og dream på), men resten blir nok niesegaver.

Signerte bilder (to av Elizabeth Reaser, faktisk), PUTETREKK ♥, to DVD-er (har dem fra før…), Fortellingen om Robert Pattinson-bok (wtf?), to armbånd (det ene er kopi av Bella sitt, med en ulv og et hjerte – AV PLAST), Breaking Dawn i bokform – på norsk (…) og sist, men ikke minst: Eclipse-spillet! Hva skal jeg med alt dette!?

Nei, haha, for en kveld! Må si at fjortisene oppførte seg da, heldigvis var det ikke hyling og fnising hvert femte minutt (det var dog applaus da Jacob tok av seg skjorta). Synes i alle fall filmen var ganske bra, jeg, og uten å røpe for mye kan jeg nevne en fantastisk tvist som fikk meg til å måpe! 😉

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg