Makeup (15/11/12)

Øyenskygge fra Wet ‘n’ Wild (Walking on Eggshells, nederste farge), kremeyeliner fra ELF Studio, mascara fra Lush.

Må innrømme at i.d. BareMinerals gjør huden min skikkelig fin! Har på foundation i medium beige i hele ansiktet, med mineral veil i t-sonen. Har heldigvis igjen litt, så slipper å kjøpe noe med det første (for når det blir tomt, må det bli påfyll!). Se så langt håret mitt er blitt, forresten! 😀 Når jeg står i dusjen (det vil si at håret er helt utstrekt) rekker det til hoftene bak. Men så tørker det og “krymper” med omtrent 10 cm. Men misforstå meg rett, jeg er veldig glad i krøllene mine! 

Akkurat NÅ sitter jeg på Friday’s og spiser, hurra for forhåndspublisering. Om knappe to timer sitter jeg i kinosalen og sikler etter Rob Pattinson (er ikke så glad i wolfieboy, jeg) og gremmes over de dårlige pretasjonene til Kristen Stewart. Tafatt dame, ass! Forhåpentligvis er filmen verdt pengene, jeg har lest bøkene så jeg vet jo hva som skjer, men det er alltid gøy å se adaptasjonen fra bok til film, synes jeg. 

Håper dere har hatt en fin kveld, så hører dere fra meg i morgen! 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg